Tegoroczny lipiec w Małym Formacie, w porównaniu do lipca 2023 roku, charakteryzował się spadkami. W tym okresie małoformatowy rynek FMCG zmniejszył się wartościowo o 0,6 proc. i wolumenowo o 7,2 proc. Koszyk spożywczy również odnotował spadki: wartości o 2,2 proc. i wolumenu o 7,0 proc. Wyniki komentuje Przemysław Korotusz, Junior Analytics Consultant, NielsenIQ.
Krzysztof Tokarz, GK Specjał: SPAR może się docelowo stać naszą najważniejszą franczyzą
Intermarche daje franczyzobiorcom nowe narzędzie w walce o klienta. To akcja "Najtańszy w kategorii"
Makro Polska ma nowego dyrektora ds. detalu. Odpowiadać będzie za sieć Odido i cały obszar retail
Auchan chce mieć w Polsce więcej sklepów franczyzowych
Żabka kusi na Wielkanoc. Co proponuje swoim klientom?